+4

Expand tickets in the section "Working with the ticket"

Александр Петров 8 years ago updated 8 years ago 0

Eng:

I propose to expand the section and add:

  1. Comments
  2. The problem
  3. Document
  4. Solution

the following sections:

  1. Call - a) In the form of offer and select the phone number to originate a call to the number specified in the card support personnel. Incoming call display in the interface and bind it to offer to the public or to create a caller requests, specify the other. (Mean integration with Asterisk)
  2. E-mail message - in the form of offer to choose a person from the suppliers, contacts, etc., and send a letter to preserve the history. The reply added to the application.
  3. Bind the ticket - I propose to transfer tickets binding functionality in the section "Working with the application", that would be seen at what stage was attached ticket.


Ru:

Предлагаю расширить раздел и добавить к:

  1. Комментарии
  2. Задача
  3. Документ
  4. Решение

следующие разделы:

  1. Звонок - а) В форме предлагаю выбирать номер абонента и оригинировать звонок с номером указанным в карточке сотрудника поддержки. Входящий звонок показывать в интерфейсе и предлагать привязать его к открытым заявкам звонящего или создать, указать другую. (Подразумеваю интеграцию с Asterisk)
  2. Сообщение е-майл - В форме предлагаю выбирать абонента из поставщиков, контактов и т.п., отправлять письмо и сохранять историю. Полученный ответ добавлять к заявке.
  3. Привязать билет - Предлагаю перенести функционал привязки билетов в раздел "Работа с заявкой", что бы было видно на какой стадиии был привязан билет.